Var är närmaste vallabod om jag bor i Gullbrändan?

Hej! Finns det nån plats där jag kan valla skidor i Gullbrändan

mvh Dan

Kommentarer

  • Hej Dan!
    Det finns en vallabod på Tranantorgets parkering samt en vid Älvspårets spårcentral, mitt emot Kläppentorget. Du kan även få hjälp med att valla och slipa dina skidor nere vid skiduthyrningen i deras verkstad. Skiduthyrningen finner du också på Kläppentorget vid riksvägen och Gondolens startstation.
    Allt gott!
    //
    Elsa i receptionen
    Kläppen Ski Resort