Vad kostar det att besöka Kläppen Arena?

Hej Kläppen!
Jag är nyfiken på er nya arena! Vad kostar inträde, och vad behöver jag hyra för att kunna åka i hoppkudden?

Kommentarer

  • Hej Nova,
    va kul att du är intresserad av Kläppen Arena!

    Beroende på vad du är intresserad av i arenan skiljer sig priserna något, se nedan:

    Samma sak gäller hyrutrustningen. Jag rekommenderar dig att besöka klappen.se för en bättre överblick över utbudet och våra hyrpriser.

    Hoppas att informationen har varit till din hjälp, och att vi ses i arenan i sommar!
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort