Kan ni hjälpa till med privata pjäxor och skidor?

Hej!

Jag har ett par nya pjäxor och har inte den kunnighet som krävs för att ställa in skidorna efter dem. Kan man få hjälp med detta hos er?

Kommentarer

  • Hej Lena, tack för din fråga.

    Ja absolut kan vi hjälpa dig med det. Nere vid riksvägen ligger skiduthyrningen och verkstaden. De är proffs på allt från skidor och pjäxor till valla och slipning. Du är välkommen att åka dit så hjälper de dig på plats 😀

    Ha en fortsatt bra dag!
    Sofia
    Kläppen Ski Resort