Husdjurstillåtna stugor med utomhusjacuzzi?

Hej
Finns det stugor/hus mitt i backen Området där man får ha djur som även har utomhusjacuzzi?

Kommentarer

  • Hej Dag,
    och tack för bra fråga!
    Det finns husdjurstillåtna boenden med tillgång till utomhusjacuzzi i området Sjungarbacken.
    Lägenheterna ligger bokningsbara på klappen.se inför vintersäsongen 2021.
    På klappen.se har du möjlighet att "filtrera sökningen" för att hitta just det du är intresserad av.
    För mer information rekommenderar jag dig att ta kontakt med bokningen på telefonnummer 0280-96200, alternativt bokning@klappen.se

    Från den 9/7 till den 16/8 är telefonväxeln öppen varje dag mellan klockan 09:00-17:00 - lunchstängt mellan 12:00-13:00.

    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.