Kan jag köpa till utkörning av skidutrustning i efterhand?

Hej,
Kan jag lägga till utkörning av utrustning till min bokning i efterhand? Undrar också om jag kan lägga till önskemål kring utrustningen i beställningen, tex smal passform på pjäxor.

Kommentarer

  • Hej Linnea, tack för din fråga!

    Ja det går bra att boka på i efterhand. Du gör det via bokningsavdelningen på telefon eller mail. 0280-481020 eller bokning@klappen.se.

    De kan även hjälpa dig notera eventuella önskemål på bokningen.
    Hoppas det var till hjälp!// Sofia

    Kläppen Ski Resort