Kan jag hämta ut hyrutrustning dagen innan?

Jag har bokat skiduthyrning mellan måndag och onsdag. Kan man fortfarande få utrustningen utkörd på söndagskvällen?

Kommentarer

  • Hej Lars,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på Kläppen i vinter!

    Ang. din förbokade skidutrustning kan du hämta ut den i Kläppens skiduthyrning efter kl. 16.00 dagen innan hyrperiodens start. Skidhyran ligger på Kläppentorget, vid gondolens startstation och riksväg 66.
    Om du bokat utkörning av hyrutrustningen rekommenderar jag dig att kontakta bokningen för att notera att delar av utrustningen kommer hämtas ut på plats, alt om all utrustning ska hämtas ut kvällen innan så rekommenderar jag dig att avboka utkörningen.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort