Finns det tvättmaskin i Sjungarbacken?

Finns det möjlighet att låna/ boka tvättmaskin i Sjungarbacken?

Kommentarer

  • Hej Per,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på vår anläggning!

    Det finns tvättmaskin i alla servicehus förutom gård 6 (kan nyttja gård 5) och gård 9 och 13 (kan nyttja gård 10). Dessa har samtliga som bor i Sjungarbacken access till.

    Utöver Sjungarbackens tvättrum finns både tvättmaskin och torktumlare på Kläppens camping. Om man önskar nyttja campingens tvättrum tillkommer en kostnad på 40SEK. Kostnaden betalas i någon av våra receptioner, varav du får en endagskod.
    Tidsbokning sker på plats på Kläppens camping. Tvättmedel ingår inte i kostnaden.

    Om du har fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort
  • Hej och tyvärr går det inte att boka i servicehusen utan bricka som tycks höra till de flesta bostäderna. På nycklarna till vårt boende (1152) finns dock ingen bricka och vi kan därför inte boka vare sig tvättmaskin eller annat.
    Hur kan vi lösa detta?
    Mvh/Per

  • Hej Per,
    och tack för att du återkopplar!

    Lägenhet 1152 tillhör gårdshus 16. Tvättmaskin finner du i gård 17 och bastu i gård 7.
    Boende som tillhör gård 18 har bastu och tvättmaskin i gård 17.

    Brickorna som du nämner går till Sjungarbackens pluskoncept. Bastu och tvättmaskin tillhör inte pluskonceptet, utan dessa skall samtliga som bor i Sjungarbacken ha access till. Du använder din boendenyckel till gård 7 och bokar tid på plats.

    Om du har fortsatta funderingar rekommenderar jag dig att kontakta oss via telefon på nummer +46(0)28096200, vilket ger en snabbare återkoppling.

    Önskar dig en fortsatt härlig torsdag,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort