Varför kan jag inte se dom inkluderade Skipassen när jag bokar online?

Hej,
Är på väg att boka stuga. Står att två fria skipass vuxna ingår i bokningen. När jag ska boka är skipasskostnaden för dessa två inte exkluderade?
Vänliga hälsningar
Henning

Kommentarer

  • Hej Henning,

    Vad roligt att ni har planerat att boka en resa hit till oss.
    Gällande skipass som ingår i boenden så läggs dessa till automatiskt som en separat post och ni ska inte själva lägga till skipass.

    Om ni inte skulle lösa det, så är ni välkomna att kontakta oss på +46 280 - 96 200 under öppettiderna 08:30-19:00

    MVH //
    Kläppen Ski Resort