Kan man äta på Toppstugan i sommar?

Hej.
Är det möjligt att åka liften upp till toppstugan och äta under v29?
Isåfall vilka är öppettiderna?

Kommentarer

  • Hej Johan,
    och tack för att du hör av dig till oss!

    Under sommarhalvåret är Toppstugan och gondolen stängd. Men jag kan starkt rekommendera er en vandring upp till toppen där ni kan njuta av egen matsäck på Toppstugans rymliga altan.

    Om du önskar spisa på restaurang kan jag varmt rekommendera Brasserie Karelius.

    Varmt välkomnatill oss!
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort