Ska hyra, skipass och skidskola bokas samtidigt som boendet?

Hej,
Om jag bokar boende online så kommer det upp tillägg som att boka skipass , skidskola och skidpaket. Kan man göra det/lägga till det efter jag bokat boende eller måste jag göra det i samband med boendebokningen?
Tack på
Förhand
Mvh
Anette

Kommentarer

  • Hej Anette och tack för din fråga!
    Det går lika bra att boka tillägg senare. Skillnaden mot att boka i samband med boendebokningen är tilläggsbokningarna kommer få egna bokningsnummer. Bokar du samtidigt som boendebokningen kommer allt att hamna på samma bokningsnummer.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Kläppen Ski Resort