Kan man ta med hund till Toppstugan?

Vi åker till er v 10 och ska ha med hunden. Får hunden hänga med in i toppstugan? Och hur är det i andra matställen ?

Kommentarer

  • Hej, och tack för ditt meddelande! 😀

    Du kan absolut ta med dig din hund till Toppstugan. Gondolkabin nummer 10 och 30 är djurtillåtna. På Kläppen är även alla restauranger och caféer djurtillåtna.

    Med vänliga hälsningar,
    Hugo
    Kläppen Ski Resort
  • Hejsan är det tillåtet att ta med sin hund på restaurangerna i Kläppen?
    Kristina Savring Sjögren
  • Hej Kristina!

    Tack för din fråga. Våra fyrbenta vänner är välkomna på alla restauranger på Kläppen och två av våra gondolkabiner är djurtillåtna.

    Önskar dig en fin dag!
    Kläppen Ski Resort