Hur finner man bilder på stugorna?

Hej,
vill gärna se bilder på hur stugorna i Kläppbacken ser ut invändigt.
Är 5-7 vuxna o 2 småbarn som är intresserade av v 12 eller 13 år 2019
Ser fyra små bilder som ej går att öppna upp.

Kommentarer

  • Hej Gun, vad roligt att ni vill besöka oss!

    I onlinebokningen på vår hemsida kan du skriva stugnumret i den rutan som heter frisök, där kan du se bilder på respektive stuga. Klicka här<< för att komma dit.

    Om det inte finns några bilder där så har vi inga bilder på just den stugan du är intresserad av. Du kan ringa oss på 0280-96200 om du vill ha mer information om stugorna än vad du hittar på hemsidan.

    Vänliga Hälsningar, Sandra

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.