Har ni en parkering för större fordon? Dagsparkering husbil?

Var kan man parkera en större bil med kärra eller husbil under dagen man åker skidor.
Alltså inte campa utan bara parkera för att vid dagens slut åka vidare,

Kommentarer

  • Hej Mats, tack för din fråga!

    På Älvspårets parkering så kan man stå med större bilar, bussar osv. Det ligger över riksvägen mittemot Kläppentorget och skiduthyrningen. Du kan kika på kartan om du är osäker på var det ligger. Boendekarta_221126 (klappen.se)

    Hoppas det var till hjälp
    //Sofia
    Kläppen Ski Resort