Vilket snödjup krävs för att spåra Myrspåret?

Hej, vilket snödjup behövs för att färdigställa o spåra Myrspåret ?

Kommentarer

  • Hej Göran!

    Vi har mellan 30-50cm snö lite beroende på vart man är på berget!
    Vi är just nu ute och provtrycker myrspåret för att se hur bra det håller, det finns några ställen utefter spåret som behöver mer snö än andra eftersom det är lite bäckar och ojämnheter som måste frysa till.

    Vi lägger ut info på hemsidan direkt om vi lyckas få igång det och allt ser bra ut!

    mvh
    Tomas Berg