Går det att hyra bara snowboardboots? Jag har egen bräda.

Finns det möjlighet att hyra enbart boots gör snowboard? Vad kostar det för en dag i så fall?

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Tack för din fråga! Det går alldeles utmärkt att enbart hyra snowboardboots. Mer info kring priser finner du på vår hemsida; Kläppen (klappen.se).För att hitta enbart boots på hemsidan kan du klicka in dig via "boka utrustning", välj datumen du ska åka och sedan "enskilda produkter". På plats kan du enkelt be om bara boots.

    Hoppas du fick svar på din fråga.

    Hälsningar,
    Ebba S

    Kläppen Ski Resort