Går det att boka snowboardskola för en nybörjare?

Hej Kläppen 🙂

Vi skal på ferie hos jer i uge 8🏂 Min søn på 19 år vil gerne prøve at køre snowboard. Er det muligt at komme på et hold for nybegyndere i 4 dage.

Venlig hilsen
Birthe Deleuran

Kommentarer

  • Hej Birthe,
    Vad bra att du kontaktar oss angående snowboardlektioner!

    De grupplektionerna vi har på snowboard är för barn/ungdomar mellan åldern 8-14 år. Vi har en nybörjarkurs i snowboard som är på 90 minuter för alla från 8 år och uppåt där man lär sig grunderna i grupp men det är enbart vid ett tillfälle på onsdagar och fredagar. Vill ni ha en mer kontinuerlig träning med dagliga lektioner är det privatlektioner vi i så fall rekommenderar. För mer information kring detta kan ni ringa oss på telefon 0280 - 96 200 så kan vi besvara dem speciella frågorna ni har kring detta.

    Hoppas att ni får en härlig semester hos oss under vecka 8!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.