Får man åka snowbike i er anläggning?

Må man køre på snowbike i Kläppen
Mvh

Anders

Kommentarer

  • Hej Anders,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att du planerar att besöka vår anläggning i vinter!

    Kul att du vill glida fram på en snowbike. På Kläppen Ski Resort är det tillåtet, men vi ber samtliga att följa SLAO´s regler och bestämmelser för säker alpinåkning.
    För mer information om dessa, vänligen läs SLAO´s lilla gula >>

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag, så hoppas jag att vi ses i vinter!
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort