Hur gör man för att boka städning vid avresa?

Kan man boka till slutstädning i efterhand o vad kostar det i så fall
Mvh Susanne

Kommentarer

  • Hej Susanne,

    Tack för att du hör av dig.
    Avresestäd går att boka om det inte är fullbokad under den perioden du ska besöka oss. Du kan boka avresestädning fram till 7 dagar innan ankomst. Kostnaden för slutstäd varierar beroende på hur stort boendet är, dvs antal kvm. Du är välkommen att kontakta oss för mer information/boka på tel. 0280-96200.
    Kläppens bokningsavdelning
  • Vad kostar slutstädning i Sjungarbacken?
  • Hej Malin,
    och tack för din fråga!

    Priset på avresestäd varierar beroende på antal kvm. Sjungarbackens lägenheter ligger på 44-49kvm och kostar 1500 SEK vintersäsongen 20/21. Du kan även nyttja RUT-avdraget i de flesta boenden på anläggningen.

    För mer specifika prisuppgifter för ditt boende är du välkommen att kontakta oss på 0280-96200 alternativt info@klappen.se

    MVH //
    Kläppen Ski Resort
  • Hej! Vad kostar slutstädningen i Hormundberget
  • Hej Alexandra,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på Kläppen!

    Priset på avresestäd varierar beroende på vilket boende du har bokat. I boendeområdet Horrmundberget är ingen stuga den andra lik, därav måste du kontakta bokningen med bokningsnummer för att få rätt prisuppgifter. Bokningen når du via bokning@klappen.se alt. 0280-96200

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort