Kan jag välja att inte slutstäda stugan?

Hej jag och en kompis ska cykla Vasaloppet i augusti. Vi tänkte boka er stora stuga för fjorton personer då våra familjer även åker med. Går det att avboka slutstädet av stugan och städa själva? Mvh Anders

Kommentarer

  • Hej Anders
    Vad kul att ni ska cykla Vasaloppet och tack för din fråga.
    Det större stugorna kommer med obligatoriskt städ och kan därför inte väljas bort men om ni väljer att boka 2 mindre stugor där kan ni städa själva.

    Hör av dig om ni vill boka eller har funderingar på +46280-96200.

    Varmt välkomna
    Hälsningar Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.