Var är samlingsplatsen för skotersafari på Kläppen?

Hej.. jag bokade skotersafri med er imorgon.. måste fråga, åker man gondol upp till toppstugan och utgår där? Isåfall måste jag nog avboka då jag har problem att åka gondol pga att jag har problem att bli instängd.. om det inte går att lösa på något annat sätt?

MVH Malin

Kommentarer

  • Hej Malin, tack för din fråga!
    På Tranantorgets parkering (nära Hotell Kurbits) står en timmerstuga- vår vallabod. Det är samlingsplatsen för den guidade skotersafarin. Ni kommer tillsammans med guiden att transportera er till toppen med gondolen. Skotrarna står parkerade en bit ner i pist nr. 16 (Myrstigen). Om det är så att du inte kan åka gondol, kom till receptionen så kan vi försöka lösa det med guiden😊

    Hoppas ni får en fin tur// Sofia
    Kläppen Ski Resort