Varför behövs skostorlek när man bokar utrustning till barn?

När man ska boka skidutrustning på nätet så behöver ni veta skostorlek. Det är ju rätt svårt att veta vad som passar då man inte vet varken märken eller tex hur mkt barnens fötter hinner växa. Eller är det bara för att ni ska veta ungefär?

Kommentarer

  • Hej Malin!
    Håller med om att det kan vara svårt att veta men det är till hjälp för oss när vi plockar fram till förbokningen.
    Hämtar man ut på plats i uthyrningen så kan man självklart prova innan.
    Skriv det du tror passar.
    Mvh
    Martin Skogstad
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.