Varför kan jag inte boka Skipass till barn 0-7 år online?

Hej!
Var/hur bokar jag skipass till barn?
Jag planerar att tillsammans med min familj åka till er kommande vintersäsong. Vi är 2 vuxna och två barn, 3 år och 9 år när resan görs.
När jag går in och ska kolla på Skipass-bokningen så hittar jag Skipass till vuxna (16-64 år), ungdom (8-15 år) och Senion (65+) samt FöräldraSkipass, men jag hittar inte hur jag ska boka skipasset till 3-åringen? I vårt fall har vi Keycard sedan innan att ladda upp igen.

Mvh Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny,
    och tack för en mycket bra fråga. Det gläder oss att ni planerar att bokat in er vintervistelse på Kläppen Ski Resort!

    Skipass är möjligt att köpa online för ungdom, vuxen och senior - dock inte för barn i åldrarna 0-7. Anledningen till detta är att den laddningen är kostnadsfri och måste därmed bokas via vår bokningsavdelning.

    Min rekommendation är att du köper Skipass till nioåringen och er vuxna online (vilket ger ett mer förmånligt pris) och därefter mailar eller ringer vår bokningsavdelning för att komplettera med treåringens.

    Uppgifter som bokningen efterfrågar vid köp av Skipass till barn:
    • Bokningsnummer (ex; AB1234)
    • För och efternamn, samt personnummer på barnet
    • KeyCardnummer (står på baksidan av liftkortet)
    • alt. Köp av nytt KeyCard (om du inte har ett kort sedan tidigare)

    Kläppens bokning når du via bokning@klappen.se alt. +46280-96200

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor!
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort