Behöver barnen SkiPass i skidskolan?

Behöver barnen skipass till skidskola och den lilla backen?

Kommentarer

  • Hej Veronica!
    Tack för en bra fråga.

    Ja alla som åker i våra liftar behöver ett skipass. För barn 0-7 år är laddningen gratis men ni behöver ett keycard för att komma igenom spärren. Korten kostar 65 kr styck, och det går superbra att ladda på ett gammalt keycard med en ny laddning.

    Laddningen för Trollekort (0-7 år) går superbra att komma in till receptionen och fixa.

    Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag 😀 /
    Sofia i receptionen
    Kläppen Ski Resort
  • Tack! Var köper man ett keycard?
  • Det kan man göra i receptionen också!
    Kläppen Ski Resort