Hur mycket sparar man på att köpa SkiPass online?

Hej
hvor meget sparer man ved at købe skipass online?
vh Jette

Kommentarer

  • Hej Jette,
    Tack för bra fråga!

    Om du köper skipass online så sparar du några kronor. Exempelvis kostar ett dagskort vuxen som är köpt online 400 kr. På plats kostar det 470 kr. Vi har ingen specifik procent rabatt men online är alltid billigast 😀

    Ha en trevlig dag/
    Sofia
    Kläppen Ski Resort
  • Hej Sofia
    Tak for dit svar.
    Men når jeg kigger på pensionist alpin 6-8 dage, kan jeg kun se, at prisen er 1600 kr, hvad enten jeg køber online eller på stedet.
    Er det rigtigt?
    Vh Jette
  • På plats kostar en veckas kort för pensionär 1695 kr så online sparar du 95 kr! Som sagt alltid billigast online 😉

    / Sofia
    Kläppen Ski Resort