Är kostnaden för obligatoriska Skipass redan pålagt på boendepriset online?

Hej
Är det som för några år sedan, att ett visst antal skipass ska köpas i förhållande till stugans antal bäddar? Om ja, är kostnaden för skipass redan pålagt priset jag ser när jag söker boende?
Tack på förhand

Kommentarer

  • Hej Louise,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att ni planerar att boka er vistelse på vår anläggning!

    Det stämmer att Kläppens logi paketeras med Skipass under vecka 8-10*, samt att antalen Skipass baseras på antalet bäddar.
    * vecka 10 tillkommer obligatoriska Skipass på vistelser med ankomst/avresa lör-lör.

    Kostnaden som du ser på onlinebokningen är inklusive antalet Skipass.
    Antalet ser du när du klickar dig vidare in på det boende som du är intresserad av - se exemplet nedan:

    Skipassen som paketerats med boendet är "Vuxen Skipass", vilket betyder att det kan nyttjas av personer i alla åldrar, dvs stora som små skidåkare. Dessa Skipass är personliga och ska endast nyttjas av en och samma person under vistelsen.

    Har du fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort