Skipass som ingår under sportlovsveckorna, är det något som tillkommer er automatik på bokningen?

Jag läste att det ingår skipass v 10 lör-lör. Lägga det till i min bokning om jag bokar via nätet eller måste jag boka via er kundtjänst?

Kommentarer

  • Hej Petra,
    Vad härligt att ni planerar att komma upp till oss vecka 10!

    Dessa skipassen kommer automatisk att läggas till i din bokning ifall du bokar via vår hemsida men även ifall du väljer att kontakta vår bokning så kommer detta att tillkomma per automatik.

    Hoppas ni får en härlig vistelse hos oss!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppens bokningsavdelning