Gäller Kläppens Skipass även i Stöten?

Gäller erat skipass i stöten också ? Vet att när man bokar hos SkiStar så ingår en dags åkning i Trysil

Oskar

Kommentarer

  • Hej Oskar,
    och tack för en bra fråga 😀

    Köper du Skipass Kombi 6-8 dagar får du en skiddag i Stöten. Kortet aktiveras per automatik när du går igenom Stötens liftspärrar, så du behöver inte besöka någon reception när du anländer till deras skidanläggning.

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler funderingar,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort