Kan man köpa Skipass över disk?

Hej!
Kan man köpa skipass på plats eller måste man beställa det online?
Mvh Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan.
    Tack för din fråga.
    Man kan köpa sitt skipass på plats både online och på plats.

    Om du köper det online är det lite billigare och du kan välja att ladda på befintligt kort eller köpa till ett ntt. Du kan göra det via denna länk: Boka Skipass - Kläppen Ski Resort (klappen.se)Hämta ut kortet kan ni göra antingen vid en av våra skipassautomater eller i receptionen på Kurbits/ skiduthyrningen på Kläppentorget. Det kan ta någon minut innan köpet går igenom och qr koden och bekräftelsen för kortet kommer.

    Även på plats kan du välja att ladda på ett gammalt kort eller köpa till ett nytt för 65 kr. Då kan du direkt efter köpet gå ut i backen 😀

    Varmt välkomna
    Sofia
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.