Kan jag ändra datum på inkluderade Skipass?

Hej!
Har bokat stuga torsdag-söndag v 8 och det ingår 4 skipass för 3 dagar. Gäller korten torsdag - lördag eller kan man välja så att de gäller fredag-söndag?
Hälsningar
Carin

Kommentarer

  • Hej Carin,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att du har bokat in din skidsemester här på Kläppen!

    Alla kort som är inkluderade kommer aktiveras när du går igenom liften första gången så att datumen är "fel" gör inget.

    Om det skulle vara några frågetecken innan ni är på plats kan du kontakta bokningen; bokning@klappen.se alt 0280-96200. Väl på plats är det enklast att komma till receptionen på Hotell Kurbits så hjälper vi dig😊

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Vänligen//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort