Vad är skillnaden mellan Skipass och Kombi-kort?

Vad är skillnaden mellan Skipass kombi och bara Skipass?

Kommentarer

  • Hej Jörgen,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att skida på Kläppen i vinter!

    Skillnaden mellan ett Skipass och ett Kombi-Skipass är att kombikortet är paketerat med en spårknapp.

    Vill du åka både längd och alpint under din vistelse är kombikoret ett bra alternativ! Om du inte är intresserad av längdskidåkning är det ett vanligt Skipass du ska köpa.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Kläppen Ski Resort