Stämmer det att Skipass ingår i totalkostnaden under vecka 9?

Hej! Jag har bokat boende Sjungarbacken bokningsnr AE****.
När jag bokade så står det "2 skipass ingår"... hmm.. innebär det verkligen att det ingår 2 skipass i bokningen? Eller? Jag hade inte räknat med det 😀

Tacksam för svar,

Vänlig hälsning,

Ulrika Andersson

Kommentarer

  • Hej Ulrika,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du kommer och skidar hos oss i vinter!

    Under veckorna 8-9, samt lör-lör vecka 10 paketeras samtliga boenden med Skipass. Antalet Skipass baseras på antalet bäddar. Du har bokat din vistelse vecka 9, därav ingår två Skipass i priset.
    Om du behöver köpa till fler rekommenderar jag dig att logga in på "Mina sidor" och komplettera din befintliga bokning.

    Har du fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka, så ses vi i slutet av februari!
    Kläppen Ski Resort