Ska mitt barn betala ungdomspris om hon fyller 8år det här året?

Hej!
Läser att barn åker gratis upp till 7 år. Om mitt barn är 7 år nu och fyller 8 år i höst, ska hon betala då?
Mvh
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Tack för din fråga.
    Det stämmer att barn upp till 7 år åker gratis och din dotter som fyller 8 år först i höst behöver åker i liftsystemen gratis. Ni får tänka att hon fortfarande behöver ett Keycard som ni kan använda för att komma igenom liftpassagen och dessa Keycard kostar 65kr om ni inte redan har ett sådant.
    Kläppen Ski Resort