Vad menas med KeyCard-nummer?

Vad menas med keycardnumber? Håller på och ska förboka skipass och de vill att man ska fylla i keycard när man lämnar personuppgifter /skipass...

Kommentarer

  • Hej Karin,
    och tack för din fråga!

    Om du har ett befintligt KeyCard sedan tidigare kan du återanvända det genom att fylla i nummerkombinationen på baksidan av Skipasset (se den 23-siffriga koden på bilden nedan). Om du inte har ett KeyCard sedan tidigare kryssar du i rutan för att köpa till ett kort, till en kostnad av 65SEK.

    Hälsningar,
    Ebba S

    Kläppen Ski Resort
  • Ska man ange med bindestreck, mellanslag etc? 23-siffor är jobbigt nog att fylla i så lite guidning hade varit bra.
  • Hej Gunde!
    Du kan skriva med bindestrecken men inte mellanslagen. Det ska gå även utan bindestrecken.
    Mvh Elin
    Kläppen Ski Resort
  • Man måste ha en bild inlagd först, annars klagar systemet på att det är fel kod. Bra känna till.
  • Hej, Var hittar jag rutan dar man kan kryssa i att man vill köpa till ett kort?
  • Hej! Tack för din fråga. Om du inte skriver in ett keycard nummer eller har ett inlagt på din profil så läggs ett nytt till automatiskt när du bokar skipass. Om det är ett skipass/liftkort du menar att du vill lägga till är det enklast att göra en ny bokning. Hoppas detta hjälpte. Mvh Elin
    Kläppen Ski Resort