Skipass använda förra säsongens

Hej
Jag har fem skipass som jag vill ladda om. Har lagt en beställning men när jag fyller i skipass nummret säger den att skipasset är ogiltigt. Ändringen jag har gjort är i profilen för respektive person. Har provat alla kort och får samma felmeddelande "ogiltligt keycard"

Mattias Larsson

Kommentarer

  • Hej Mattias, tack för en bra fråga.

    Har du testat att lägga in en bild eller svarat på andra fält som är obligatoriska? Ibland säger den ifrån om det saknas något. Keycarden ska fyllas i med numret som står på baksidan (våra börjar nästan alltid på 01-1614..).

    Om du inte får till det hade jag rekommenderat att ringa bokningen och se om dekan lägga in era kortnummer! Du når dem på 0280-96200 eller bokning@klappen.se

    Ha det fint //

    Sofia
    Kläppen Ski Resort