Kan jag köpa senior-Skipass om jag är under 65 år?

Ringde och frågade för ett tag sedan om man kunde boka skipass som pensionär om man gått i pension innan 65 år. Fick då svaret att det går om man har ett  pensionsintyg. Men det funkar inte att boka online varför?

Kommentarer

  • Hej Carina,
    och tack för att du återkopplar! Vi ber om ursäkt för att du inte fick all info under första kontakten med oss. Förhoppningsvis kommer det lösa sig snabbt och smidigt nu! 💙

    Onlinebokningen är förinställd på årtal, vilket betyder att du som är under 65 år inte kan boka ett seniorkort online. För att boka ett seniorkort med pensionsintyg måste du kontakta bokningen per mail: bokning@klappen.se alt. tel.: +46280-96200.

    Så gör du: Jag skulle rekommendera dig att bifoga intyget i ett mail tillsammans med bokningsnummer (dvs, om du har en bokning sedan tidigare). Skriv vad du önskar boka och kontaktuppgifter till dig.

    Skulle du ha fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka och hjärtligt välkommen till oss i vinter!
    Vänligen// Bella
    Kläppen Ski Resort