Måste liftkortet ha Kläppens logga om jag ska ladda det online?

Hej, hur gör jag för att få igång ett SkiPass för 5-åring om jag redan har ett KeyCard? Måste det vara ett KeyCard från Kläppen?

Kommentarer

  • Hej Mikael,
    tack för att du hör av dig!
    Du behöver inte ha ett liftkort med Kläppens logga, utan systemet som vi använder kan hantera alla plastkort med märkningen KeyCard eller SkiData. Märkningen skall stå på framsidan av kortet.
    Har du inte ett KeyCard- eller SkiData-kort du köpa det online eller på plats.

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Varmt välkommen!
    Kläppen Ski Resort
  • Tack för svar! Så har jag ett befintligt KeyCard behöver jag inte göra något, då kan min 5-åring åka i liften direkt?
  • Hej igen Mikael,
    och tack för att du återkopplar!

    Du kommer behöva lägga på en laddning på ditt barns kort (Skipass Barn 0-7år). När du ska aktivera ett befintligt kort online skriver du in kortets sifferkombination - vilket du finner på baksidan av kortet.
    Onlinebokningen för Skipass finner du på Boka Skipass - Kläppen Ski Resort (klappen.se)

    Om du skulle få problem kan receptionen på Kurbits samt Kläppens hyra ladda på ett befintligt liftkort manuellt.

    Vänligen meddela oss om du har fler frågor,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort