Fungerar liftkort från Sälen/Tandådalen på Kläppen?

Funkar det och ladda på mitt befintliga skipass som jag har från Sälen/Tandådalen?
Står inget keycard/skidata på framsidan,bara Skistar/Sälen och skidpasskort.
Mvh Karin

Kommentarer

  • Hejsan Karin,
    tack för din fråga!
    Korten som du kan nyttja här på Kläppen ska vara märkta med KeyCard eller SkiData. SkiStar använder ett annat system (TeamAxess), vilket inte fungerar här på anläggningen.
    Stöten använder samma system som oss, så jag skulle rekommendera dig att gå igenom dina kort.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Kläppen Ski Resort