Behöver jag lägga in personuppgifter på Skipass som ingår i boendebokningen?

Jag håller på att boka boende hos er i mars nästa år. I boendet så ingår det 2 skipass och vi är 2 vuxna o 2 seniorer som behöver skipass. Jag har förstått att jag bokar två extra skipass innan man slutför bokningen i detta fall två senor kort, där man då fyller i personuppgifter. När fyller man i personuppgifter på de skipass som ingår i boendet? Och måste barn ha ett skipass?

Har en fråga ang Gullbrändan 1222D,är det en pjälxtork eller skotork som finns i boendet?

Kommentarer

  • Hej Klara,
    och tack för att du hör av dig med dina funderingar! Det gläder oss att du ser fram emot den kommande vintersäsongen 😀

    Du behöver inte lägga in några personuppgifter på de Skipass som ingår i boendebokningen. Om du vill lägga till personuppgifter för att t.ex. nyttja friskvårdsbidrag, alternativt återanvända ett befintligt KeyCard (plastkort), ber vi dig ringa eller maila oss. Vi kommer då att lägga in den informationen och skicka bekräftelse till dig per mail. Du når oss via bokning@klappen.se alt. +46(0)280-96200

    Alla som åker alpint behöver ett Skipass för att komma igenom våra Skipassärrar. Skipass-laddningen är gratis för barn upp till och med 7 år. Du kan välja att ladda ett befintligt KeyCard, men om du inte har ett sedan tidigare finns det att köpa för 65 SEK.

    Ang. skotork/pjäxtork kan jag inte hitta någon detaljerad information, men du kan torka både skor och pjäxor i bådadera.

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor!
    Kläppen Ski Resort