Skipads och knapp

Har Keycard hemma och tänkte ladda innan vi kommer. Önskar kombinera med längdknapo. Hur får man tag i knappen?  Kan man ange att man ha Keycard men ingen knapp?

Kommentarer

  • Hej Lena,

    Tack för ditt meddelande.

    Du kan självklart ladda ditt keycard med kombi skipass hemifrån. Du kan hämta ut en spårknapp i receptionen på Kurbits. Det funkar även ha ditt bekräftelse mail och skipass med dig när du är ute i spåret ifall våra spårkontrollanter är ute och skulle behöva kontrollera om ni betalat avgiften 😊

    Med vänliga hälsningar
    Ebba T.
    Kläppen Ski Resort