Kan jag hämta ut hyrutrustning dagen innan första åkdagen?

Vi ska åka skidor fredag- söndag.  Vad gäller när man hyr. Kan vi hämta skidor redan  på torsdag em men hyra dem först from fredag.?
Mvh
Helena

Kommentarer

  • Hej Helena, tack för din fråga.
    Det går bra att hämta ut förbokad utrustning efter klockan 16 dagen innan första hyrdagen! D.v.s, har du bokat från fredag kan du hämta ut din utrustning på torsdagen mellan klockan 16:00 och 18:30.

    Hoppas det var svar på frågan, hör av dig om du har fler funderingar//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort