Kan jag hämta ut min utrustning dagen innan?

HejJag har bokat skidutrustning från en lördag. Går det att hämta ut dessa dagen innan, dvs fredag eftermiddag? Vilka öppettider gäller perioden 22-28 december på skiduthyrningen?

Kommentarer

  • Hej Karolina, tack för en bra fråga.
    Det går bra att hämta förbokad utrustning från kl 16 dagen innan. Här nedan ser du vilka öppettider som gäller vintersäsongen 22/23.

    Hyrans öppettider:
    Mån-sön 08.30-18.30
    Avvikande tid den 22/12, 23/12, 29/12 & 30/12. Öppet kl. 08.30-19.00
    Avvikande tid den 24/12. Öppet kl. 08.30-15.30

    Hör av dig om du har fler frågor, annars får du ha en trevlig helg//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort