Går det att boka syskon i samma skidskolegrupp trots olika åldrar?

Hej,

Vi ska till er v 8 och våra killar är födda 2007 och 2006 och när vi anmäler dem till skidskolan hamnar de i olika grupper då en är 11 år och en är 12 år. Är det möjligt att de kan få vara i samma grupp? .

Mvh Katja Östberg

Kommentarer

  • Hej!
    Om killarna vill gå i samma grupp så går det bra att den som är äldre går med i den yngre gruppen.
    Det är egentligen inget vi rekommenderar då våra grupper är indelade så att alla barn/ungdomar/vuxna ska få ut så mycket som möjligt av sina lektioner.
    Detta pga av den sociala utvecklingen, men också den motoriska utveckling, där man bla har olika snabb utvecklingskurva i de olika åldrarna.

    Men som sagt så får man välja själv. Om du vill boka in enligt dina önskemål, kontakta oss på nr 0280-96 200 och välj skidskola i tonvalet.

    Mvh Fredrik