Skidskola för hela familjen?

Hej! Vi är 2 barn (9 och 11 år) och 2 vuxna som åker tillsammans, men ligger såklart på lite olika nivåer. Går det att boka exempelvis 2 lektionstillfällen då vi alla får tips på hur vi kan utvecklas?

Kommentarer

  • Hej Elin,
    Vad skoj att ni vill boka skidskola under er vistelse i Kläppen!

    Självklart kan ni boka in familjen på två privatlektioner där samtliga kan få tips på hur ni kan utveckla er åkning. Du är välkommen att kontakta skidskolan på skidskolan@klappen.se eller via telefon 0280-96 200 för bokning.

    Hälsningar,
    Ebba
    Kläppen Ski Resort