Hur gör jag om den skidskolegrupp jag vill boka inte finns bokningsbar online?

Hej! Sonen (14 år) har bestämt sig för att testa snowboard. Det verkar inte finnas snowboardskola att boka för honom, är det privatlektion som gäller eller kommer det att komma när det närmar sig? Gäller v. 3.

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Snowboard Level 1 (8-14 år) är en lämplig grupp att börja i om man är nybörjare. Under veckan får åkarna lära sig snowboardåkningens grunder. I vecka 3 finns det platser kvar att boka i Snowboard Level 1.

    Snowboardskolan bokar du enklast på Kläppens onlinebokning. Du är även välkommen att kontakta skidskolebokningen på skidskolan@klappen.se eller via telefon 0280-96 200 så ser vi till att hjälpa dig boka snowboardskola.

    Hälsningar,
    Ebba
    Kläppen Ski Resort