Kan jag boka två barn i samma skidskolegrupp om det skiljer 3 år emellan?

Hej! Vi har två barn en kille som är 3 år och 10 månader och en tjej som är 6 år gammal. Vi skulle gärna vilja boka barnskidskola Småtroll level 1, 4-5 år 75 min
för båda och undrar om det är ok att de kan vara i den grupp tillsammans, trots att båda tillhör egentligen den yngre resp äldre gruppen.
Bästa hälsningar, Bengt

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Vad roligt att ni är intresserade av att boka skidskola för era barn!

    Vad gäller indelningen av grupperna rekommenderar vi att försöka hålla de åldersspann som är satta. Detta för att barn i olika åldrar utvecklas olika fort och på olika sätt.

    Ring oss gärna så kan vi hjälpa dig att hitta ett bra upplägg!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar
    Sandra
    Kläppens skidskola