Skidskolan jag söker finns inte att boka. Vad gör jag?

Hej!
Vi skulle vilja boka skidskola till vår 10åriga dotter under v8. Gärna mån-Tors. Enligt vår bedömning är hon på level 3- hon åker blått utan problem & en del rött. Om jag söker hittar jag bara level 3 från 12 år. Finns det inte för 10åringar eller är det fullt V8?
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning, Malin Thell

Kommentarer

  • Hej Malin!
    Vad härligt att ni är intresserade av skidskola till er dotter!

    Vi har nyligen lagt upp en grupp för Kidz 9-11 level 3 kl. 13.15-14.30 v.8!

    Om du har problem att boka kan du ringa oss på +46 280-962 00 eller mejla in till skidskolan@klappen.se

    Varmt välkomna till Kläppen i vinter!

    Med vänliga hälsningarJenny
    Kläppens skidskola