Vad gäller om vi tar med vår hund på skidsemestern?

Hej,
Vi funderar på att boka in vår nästa skidsemester hos er. Vi har hund med oss. Var får hundar vistas utöver hundtillåtna boenden? Finns det någon del av någon restaurang/café eller värmestuga där man kan ta med sig hunden? Framförallt vore det väldigt fint att kunna gå in någonstans och värma sig med hunden på ankomst och avresedagen (medan delar av familjen åker skidor) då man inte har tillgång sitt boende,

Kommentarer

  • Hej Hellen!
    Hundar får vistas på alla våra restauranger.
    Vi önskar dock att hundar stannar utanför våra butiker samt inte gående i skidbackarna.

    Allt gott 😀
    Moa på Kläppen
    Kläppen Ski Resort
  • Får man ha hund i nån form av sele i skidbacken?
    Johan Carlsson
  • Hej Johan!
    Tack för din fråga.

    Hundar får tyvärr inte vistas i skidbackarna.
    Däremot får de följa med i alla längdskidsspår utom Älvspåret.
    Våra fyrbenta vänner är också välkomna in på alla restauranger.
    Kläppen Ski Resort