Vad kostar Skipass för barn?

Är det en nyhet att barn upp till sju år ska betala för ett skidpass? Fick frågan häromdagen av en barnfamilj som besökt Kläppen.

Kommentarer

  • Hej Brita.
    Jättebra att du hör av dig med din fråga!

    För barn upp till 7 år är skidåkningen gratis, men de behöver fortfarande köpa ett Skipass för 55 kronor så laddar vi i så fall på detta. Själva laddningen av kortet är alltså gratis, men inte kortet i sig. Ifall ni sedan tidigare har ett Skipass av märket "Keycard" kan vi ladda på detta istället för att ni behöver köpa ett nytt Skipass.

    Hoppas att ni fick svar på er fråga så hoppas vi på Kläppen att ni får en härlig semester hos oss i år!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.