Var kan jag förvara mina skidor under natten?

Finns det någon möjlighet att förvara skidor och pjäxor någonstans under natten?

Kommentarer

  • Hej Vilma!
    Det finns skåp att hyra på Kläppentorget. Ett dygn kostar 70 SEK (litet skåp) alt.100 SEK (stort skåp) beroende på hur många skidutrustningar du vill förvara. Dygnspriset blir billigare ju längre period du hyr.

    Vänligaste hälsningar,
    Felicia
    Kläppen Ski Resort
  • Om man hyr skidor hos er, kan man lämna in dem efter varje dag för att förvaras?
  • Hej Vilma,

    Dessvärre inte. Det finns som sagt skåp att hyra, alternativt möjligheten att förvara dem i något av våra obemannade bagagerum.

    Vänligaste hälsningar,
    Felicia
    Kläppen Ski Resort
  • Ok tack för svar! Hur många skidor får plats i ett stort respektive litet skåp då?
  • Hej Vilma,

    Stort skåp: 5 st utrustningar
    Litet skåp: 2 st utrustningar

    Vänligaste hälsningar,
    Felicia
    Kläppen Ski Resort