Ingår det stavar om jag enbart hyr skidor?

Om man använder egna pjexor och då endast ska hyra skidor, ingår det stavar då?

Kommentarer

  • Hej Moa, tack för din fråga.

    Ja, om du hyr skidor hos oss ingår det stavar. Om du behöver hjälp att ställa in skidorna till rätt vikt och storlek så hjälper vi gärna till på plats! I det fallet ber vi dig ta med  pjäxorna. Annars finns det stationer runt om på berget där du kan skruva själv! /Sofia
    Kläppen Ski Resort